ÚVOD
INFO
Počet přístupů

Přechod Brd 30.12.2017

V sobotu se uskutečnil jubilejní "Přechod Brd", který se konal již podvacáté. Putovali jsme zasněženou krajinou z Malé Hraštice přes Voznici do Kytína, kde jsme poobědvali v místním pivovaru.
Akce se zůčastnili : Alja a Mirka, Ben a Blanka, Dan, Franta, Martin, Ostříž a Iva, Paganini, Pytlák a Zdena, Smíšek a Jarmila, Zdeněk..

Vzpomínka na Víťu 24.11.2017

Vzpomínkové posezení s muzikou věnované památce našeho kamaráda Víťi.

Oslava narozenin Paganiniho 2.9.2017

V sobotu jsme společně oslavili narozeniny Paganiniho v klubu ve Františkánské zahradě. Večer zpestřený výbornou muzikou. Tomášovi ještě jednou vše nejlepší!!
Zúčastnili se: ...teměř všichni...

XXXXIV. vandr 29.7 - 3. 8 2017

Trasa: Rakovník - Lubná - Krakovec - Hvožďany - Kralovice - Plasy - Rabštejn - Manětín.

Den první - sobota 29.7  : Scházíme se u Franty ráno k naložení hudebních nástrojů a batožin a bohužel se dovídáme, že Franta je indisponován a tak se řízení doprovodného vozidla ujímá šerif. Ostatní vedení Benem a Martinem se scházejí na hlavním nádraží, vlakem jedou do Rakovníka, přičemž v Berouně přistupuje Horáček. V Rakovníku, kde se všichni scházíme na nádraží, doprovodné vozidlo nabírá zbylé batohy a jde se na oběd do "Šalandy", jejíž nabídka uspokojuje i největší gurmány naší osady. Po obědě následuje prohlídka místních pamětihodností, kostela sv.Bartoloměje, Rabasovy galerie, Pražské a Vysoké brány a muzea. Po prohlídce města se rychle přesunujeme na nádráží a část cesty vedoucí po silnici nahrazujeme jízdou místní lokálkou do Lubné. Mezitím se šerif s Pytlákem vrací do Rakovníka, kde se v muzeu zapomněl Zděněk. V Lubné se scházíme u místního kostela sv.Jiří, bereme si batohy a vyrážíme ve velkém vedru po turistické červené značce. Zatím doprovodné vozidlo s Pytlákem a šerifem nachází u vesnice Žďáry u malého rybníka pěkné místo k táboření. Šerif s Pytlákem zajišťují souhlas vlastníka pozemku k přenocování a v pozdním odpolední doráží i osada. Většina se ochlazuje příjemnou koupelí, místní zemědělec nám upravuje místo k přenocování, za což je pozván k večernímu posezení na hrázi rybníka. Rychle narážíme první soudek, aby také ochutnal Robert, kterého šerif odváží zpět do Rakovníka. Stavíme stany na hrázi rybníka, muzikanti ladí a pochutnáváme si na vychlazené plzničce. Večer nás navštěvují místní a večerní posezení se protahuje do pozdních nočníh hodin.

Den druhý - neděle 30.7  Ranní paprsky slunce nás probouzejí na hrázi rybníka, opět to vypadá na parný den. Většina se svěžuje koupelí v rybníku, místní domorodec nám přináší něco na cestu. Řízení doprovodného vozidla se ujímá Horáček a ostatní putují po červené turistické značce až na zříceninu hradu Krakovec. V místní restauraci obědváme a vzpomínáme na Šalandu. Poté následuje prohlídka hradu Krakovce, kde kdysi přebýval i Jan Hus. Další zastávkou je koupaliště u Machova mlýna. Mezitím doprovodné vozidlo nachází další tábořiště u Uhrovic mlýna, kam ostatní dorážejí podle říčky Javornice. Ochotná paní domácí nám připravuje skvělý gulášek, někteří si se zájmem prohlížejí exotické obyvatele farmy - velbloudy a lamy. Malá dešťová přeháňka nás zastihuje pod deštníky na malé hrázi, stavíme si stany a opět usedáme k hudební produkci, které se zúčastňuje i paní domácí s dcerou. Pod krásnou lípou opět zpíváme a hrajeme opět do pozdních nočních hodin.

Den třetí - pondělí 31.7

Den čtvrtý - úterý 1.8

Den pátý - středa 2.8  Dopoledne jdeme na prohlídku hrobky Metternichů se zajímavým výkladem, poté nás opouští Šerif a po obědě vyrážíme na pochod po zelené značce údolím Střely. Je to nádherné sevřené údolí, cesta je náročná i pro zkušené trampy. Občerstvovací zastávka je u mostu v Mladoticích a potom ve Strážišti. Tady je prohlídka kostela sv Martina, doplněná Horáčkovou hrou na varhany. Pak pokračujeme údolím Střely až do Horova mlýna, kde s partou mladých trávíme hudební večer. Ušli jsme přes 20 km.

Den šestý - čtvrtek 3.8   Rána ujdeme poslední kousek cesty údolím do Rabštejna nad Střelou. Trochu zklamáni doporučenou hospodou navštěvujeme ještě skvělou kavárnu v četnické stanici, prohlížíme Loretu a pak jedem busem do Manětína. Absolvujeme prohlídku pěkně rekonstruovaného zámku rodu Lažanských a pak už jen autobusem přes Plzeň do Prahy.

Vandru se zúčastnili : Ben, Čína, Dan, Franta se synem Martinem, Horáček, Martin, Ostříž, Paganini, Pytlák se synem Jirkou, Smíšek, Zdeněk a sobotu s námi absolvoval Robert

Přechod Brd 7.1 2017

V sobotu se uskutečnil tradiční "Přechod Brd", mrazivé, ale krásné zasněžené Brdy jsme prošli po trase Řitka, Skalka, Kytín. .

Zúčastnili se: Andy, Alja, Mirka, Ben, Bob, Dan, Horáček, Martin, Ostříž, Iva, Paganini, Robert, Smíšek, Zdeněk, Monika, a pes Aron. Dokonce na poslední část cesty přijel i Pytlák.