ÚVOD
INFO
Počet přístupů

Procházka Prahou 30.12.2016

Předsilvestrovská procházka v režii Dana začala na náměstí Kinských, pak vyhlídková trasa vedla petřínskými cestami, kolem rozhledny, se zastávkou ve Strahovském pivovaru, Nerudovkou až na Malostranskou.
Zúčastnili se: Dan, Andy, Ben, Smíšek, Zdeněk s Monikou, Franta s Janou, Paganini, Horáček

XXXXIII. vandr 30.7 - 4. 8 2016

Den první - sobota 03.7  : V sobotu se scházíme u doprovodného vozidla u Franty ve Strašnicích a nakládáme výstroj a výzbroj, k našemu překvapení si Horáček už naložil kromě kontrabasu i židli na které chce údajně cvičit, Pytlák nám představuje sympatického nováčka Libora. Na hlavním nádraží se scházíme s dalšími vandrovníky, dáváme s první pivo a kávu, Libor nás ujišťuje, že vypije tak tři piva za rok. V luxusním vlaku Pendolino jedeme až do Plzně, kde přistupuje Horáček a hned s ním jdeme do jídelního vozu. V Plané a později v Tachově přestupujeme, konečná stanice je Staré Sedliště. Tam už nás na nádraží čeká doprovodné vozidlo, bereme si batohy a za velkého vedra jdeme do hospody na jedno. Pivo je dobré, ale k jídlu nemají nic a tak se občerstvujeme z vlastních zásob, hlavně Liborovy řízky rychle mizí. Následuje prohlídka Starého Sedliště, zajímavá je socha sv.Jana Nepomuckého, která je kopií sochy z Karlova mostu. Další zastávkou je barokní kostel, který je zasvěcen sv.Prokopovi a Oldřichovi. Můžeme i nahlédnout do interiéru kostela s krásnou barokní výzdobou. Prohlížíme si i hřbitov s letitými kamennými náhrobky, který má neopakovatelnou atmosféru. Lípy, které zde rostou, nesou svědectví o střídání generací Čechů a Němců. Ti žili ve Starém Sedlišti a přilehlých obcích a pod památné lípy pohřbívali své zemřelé předky. Německá část hřbitova byla z větší části necitlivě zničena na začátku 70. let 20. století. Po otevření hranic se tu už od roku 1990 pravidelně setkávají bývalí němečtí obyvatelé se současnými obyvateli obce a společně se rozhodli, že pod lípami vytvoří důstojné prostředí pro pamětní desku upomínající v obou jazycích na všechny pohřbené na zdejším hřbitově. Po chvilce rozjímání a diskuzí vyrážíme na další cestu, zastavujeme se u kapličky, kde je altán, který nás zve přímo k dalšímu občerstvení. Tady nás nachází osádka doprovodného vozidla Franta se synem Martinem a sděluje nám skvělou zprávu, že v Novém Sedlišti v hasičské klubovně mají vepřové hody, na které jsme zváni. Přicházíme do Nového Sedliště, prohlížíme si místní zámeček, který je silně zdevastován a potom již navštěvujeme místní hasičskou klubovnu, kde se nám dostává občerstvení a pozdního oběda. Po malé přestávce vyrážíme na prohlídku židovského hřbitova a zchátralého kostela Nejsvětější Trojice stojícímu na návrší nad vsí. Díky ochotné mladé dvojici máme možnost si prohlédnout interiér kostela, kde jsou kromě zdevastovaného inventáře i heraldické náhrobky rytířské rodiny Tucherů umístěné pod kruchtou. Po návratu do hasičské klubovny se zábava rozbíhá naplno, naši muzikanti ve spolupráci s místním kytaristou se opravdu činí a zábava se protahuje až do pozdních nočních hodin. Ochotní hasiči nám umožňují přespat na prostranství před klubovnou a paní hostinská nám připravuje jednu pochoutku za druhou. Večer přijíždí i opozdilec Jirka, takže jsme kompletní.

Den druhý - neděle 31.7  Ráno vstáváme do pošmourného dne, ale vidina snídaně v klubovně a blížící se průtrž mračen donutí skoro všechny si rychle zabalit a zmizet na terasu klubovny. Z terasy sledujeme provazce deště a libujeme si u teplé snídaně, jak je nám dobře. Libor se přiznává, že tolik piva, jako včera, ještě nevypil. Po snídani vyrážíme na další cestu, Horáček se ujímá řízení doprovodného vozidla, přestává pršet a my opouštíme pohostinou hospodu. Za Novým Sedlištěm jdeme kolem památníku sestřelené Cesny, kterou zlikvidoval MIG. Další zastávka je na hřbitově, kde si připijíme lakem na rakve, abychom byli styloví. Ve vesnici Labuť za drobného deště nás čeká doprovodné vozidlo s občerstvením. Hledáme zbytky zámečku, nakonec ho objevujeme, ale zámeček je nepřístupný. Dál pokračujeme přes Újezd pod Přimdou do Přimdy, kde v místní restauraci obědváme. Po obědě vyrážíme zdolat nejstarší kamenný hrad na našem území, Přimdu. Stíháme i výklad průvodce, někteří usednou i na starý kamenný prevét. Po návratu do restaurace "Modrá laguna" zvažujeme, kde se dnes uložíme ke spánku. Doprovodné vozidlo s Martinem a šerifem vyráží do kempu Sycherák, obhlídnout situaci. Kemp se nám líbí, vykládáme věci, Martin se šerifem zůstavají a Horáček kyvadlově se vrací pro ostatní. Stavíme stany, využíváme možnosti vysprchovat se v teplé vodě a občerstvit se v mítním bufetu. Dan zažívá ve sprše zajímavou scénku s německým občanem, ke které se vrací ještě po celý vandr. Šerif se ujímá obsluhy našeho výčepu a ostatní posedávají u místního bufetu, po jehož zavření se přesouvají k našemu občerstvení a začíná hlubokomyslná rozprava o vesmíru a jeho zákonitostech, která se protáhne opět do pozdních nočních hodin.

Den třetí - pondělí 1.8  Ráno se probouzíme do slunečného dne, využíváme opět možnost koupele a snídaně v místním bufetu, mlsouni si dopřávají i zákusek v podobě lineckých koláčků. Řizení doprovodného vozidla se ujímá šerif a role navigátora Dan, nakládáme bagáž a vyrážíme do Bernartic. V Bernarticích volá sklerotik Horáček, že si v kempu zapomněl turistické hole a tak se pro ně doprovodné vozidlo vrací. I přes toto malé zdržení je připraveno před místní tvrzí v Bernarticích občerstvení pro žíznivé poutníky. Po obhlídce bernartické tvrze pouze zvenčí, majitel není přítomen, se vydávají poutníci na rozhlednu Březinka, což nezaregistrovali Pytlák a Jirka. Doprovodné vozidlo hledá a nachází hospodu "U kalíšku" v Mezholesech, kde se domlouvá oběd, Dan zůstává, a vrací se zpět potkávajíc Pytláka a Jirku. Společně připravují občerstvení pro žíznivé poutníky, kteří plni dojmů z krásné vyhlídky z rozhledny Březinka přicházejí na předem určené místo srazu. Dalším pochodem zdoláváme Sedmihoří, jedna zastávka je i u skalních mís a stíháme i oběd. Po poradě s hostinským dostáváme tip na přenocování nad Mezholeským rybníkem. Krásné místo, asi nejlepší z letošního vandru. Doprovodné vozidlo vyráží do Horšovského Týna pro zásoby na večeři a snídani, stavíme stany, rozděláváme oheň a Horáček si otvírá konzum, při kterém plně využívá svoji židli i kontrabas a prokazuje nebývalé obchodní schopnosti, hokynář jeden. Nás čeká krásná noc pod hvězdnatým nebem s místem dalekého výhledu a doutnajícím ohníčkem, poprvé a naposled na letošním vandru.

Den čtvrtý - úterý 2.8  Ráno se ještě kocháme krásným místem, snídáme a řízení doprovodného vozidla se ujímá Pytlák. Vyrážíme k Mezholeskému rybníku, druhá skupina pod vedením Dana a jeho GPS si poněkud protáhne cestu, všichni se nakonec sejdeme u doprovodného vozidla na hrázi. Odtud vyrážíme cestou necestou podle Mezholeského potoka, prodíráme se kukuřičným polem, brodíme se bažinou, překonáváme potok po vratkém kmeni, přichází i varianta brod, až konečně dorazíme do Prostiboře. Místní vietnamský obchodník v konzumu nám prodává něco k obědu, následuje prohlídka kostela sv.Mikuláše a odtud přes starý most se dostáváme až k zámku Prostiboř, který se opravuje a je tudíž nepřístupný. Dále pokračujeme až k Úhlavce, Bobří řece. U Bobří řeky v trampském kempu nacházíme kámen s bobrem, na kterém Dana přijímáme k Bobrům a následuje i splečná fotografie. Další pouť podle Bobří řeky po staré turistické značce značně prověřuje naši fyzičku, ale kocháme se krásnou krajinou kolem meandrující Bobří řeky a kamennými bloky skal. Doprovodně vozidlo nás čeká v Tuněchodech, kde nám Pytlák zajistil občerstvení a zároveň domluvil večeři v hospodě v Brodu. Hostinská připravuje teplou večeři, my vybalujeme hudební nástroje a zase si zahrajeme a zazpíváme. Domlouváme ubytování a snídani a jdeme spát.

Den pátý - středa 3.8  Ráno jdeme na snídaní do hospody, balíme stany, doprovodné vozidlo obsluhuje šerif s Danem a ostatní vyrážejí do Kladrub. Cestou se stíhají před Kladruby ještě vykoupat. Doprovodné vozidlo přiváží ze Stříbra Sašu, který se dostavuje na závěr vandru. Všichni se scházíme v klášteře v Kladrubech, kde obědváme, loučíme se s Danem, který se vrací domů. Ostatní se věnují prohlídce kláštera a kostela Nanebevzetí Panny Marie, který je mistrovským dílem J.B.Santiniho. Chrámové zařízení, včetně hlavního oltáře, kazatelny, chórových lavic a skříně varhan bylo vytvořeno podle Santiniho návrhu v duchu gotického slohu a dokazuje, jaké komplexně umělecké dílo v Kladrubech vzniklo. Sochařská výzdoba hlavního oltáře a náhrobku zakladatele kláštera, knížete Vladislava I., je dílem mladšího současníka Matyáše Bernarda Brauna Řehoře Thényho. Kromě českých umělců se v kladrubském klášterním kostele Nanebevzetí Panny Marie, sv. Benedikta a sv. Wolfganga podíleli na výzdobě špičky tehdejšího výtvarného projevu, nejlepší a nejžádanější bavorští mistři vrcholného baroka, bratři Asamové. Cosmas Damian Asam vytvořil dvacet fresek v hlavní lodi roku 1726. Chórovou část zdobí osm scén s tematikou Te Deum laudamus (Tebe Bože chválíme), v západní části kostela je dvanáct fresek s tematikou Maria Vitae (Život Panny Marie) a v kopuli scéna Nanebevzetí Panny Marie uzavírá a korunuje celé Asamovo freskové dílo v Kladrubech. Myslím, že prohlídka kláštera a kostela na nás všechny zanechala hluboký dojem.Po prohlídce doprovodné vozidlo nachází v blízkém okolí kláštera tábořiště, kde stavíme stany a likvidujeme poslední zbytky tekutých zásob. Libor prohlašuje, že už mu pivo docela chutná a houslový virtuóz Paganini nám předvede i něco ze svého umění a završuje tím náš poslední večer na letošním vandru. Zkoušíme volat Danovi aby nám předvedl makaka, ale po návratu do civilizace nám už nebere telefon. Pytlákovi se nechce spát a tak ho k spánku musí uložit skoro násilím Franta. Večerní lesní ticho pak už jen ruší chrápání některých jedinců.

Den šestý - čtvrtek 4.8   Vstáváme poměrně pozdě, následky včerejší noci jsou pro některé ještě těžké. Řízení doprovodného vozidla se ujímá Franta s Martinem a rozděleni na dvě skupiny vyrážíme do Stříbra. První skupina nachází bezvadnou restauraci, kde obědváme. Poté se s námi loučí Zdeněk a odjíždí domů. Poslední vandrovnici vyrážejí do Stříbra na náměstí, kde si prohlížíme s terasy místní kavárny krásnou renesační radnici i mariánský Sloup se sochou Panny Marie Immaculaty a dalšími doprovodnými sochami světců. Po návštěvě muzea se domlouváme na prohlídku věže kostela Všech svatých, kterou absolvujeme všichni, za což jsme odměněni krásným výhledem na město. Poté následuje ještě prohlídka dalších pamětihodností Stříbra jako je Koubkova branka a opevněný most s věží. Na nádraží se loučíme s doprovodným vozidlem a již tradičně vyrážíme Pendolinem do Prahy.

Vandru se zúčastnili : Ben, Dan, Čína, Franta ze synem Martinem, Horáček, Martin, Ostříž, Paganini, Pytlák, Zdeněk, Jirka, Libor, Saša.

Vojenský újezd Brdy 2.04. 2016

Pozitivní zpráva o úspěšné výpravě do Vojenského újezdu Brdy, která se uskutečnila v sobotu 2. dubna. Počasí slunečné a jarní, délka 19km. Viděli jsme lovecký zámeček Tři trubky a zříceninu Dršťka. Hospody: U svatého Jana ve Skořici a U Kozlerů v Mirošově a nádražka v Rokycanech.
Zúčastnili se: Ben, Smíšek, Tomáš, Zdeněk s krásnou dcerou, Andrea a Martin

KAS Středohoří

Ve čtvrtek 31.3 se uskutečnil výlet KAS do Českého středohoří. Počasí nám nebylo příliš nakloněno a tak jsme vyráželi za mírného deště. Ten však naštěstí brzy ustal a tak naše návštěva vinařství ve Velkých Žernosekách spojená s ochutnávkou vína proběhla již bez deště. Další zastávkou byla prohlídka zříceniny hradu Kamýk, potom jsme navštívili hrad Střekov a následoval oběd v Ústí nad Labem. Další naší zastávkou byl památník z roku 1813 z napoleonských válek, následovalo poutní místo v Bohosudově a hrad Krupka. Asi nejsilnějším zážitkem byla prohlídka kláštera v Oseku, kde jsme si prohlédli barokně upravenou románskou baziliku a křížovou chodbu s kapitulní síní. Následovala ochutnávka v piva v klášterním pivovaru. Dalšími zastávkami byly kostel v Kostomlatech, hrad Milešov a jako poslední zřícenina hradu Skalka. .
Zúčastnili se: Andy, Dan, Ostříž a Ivan B

KAS březen 2016

Včera se vrátil KAS při TOB z dvoudenního putování po trase letošního "Velkého vandru". Prohlédli jsme mnoho míst, která navštívíme při letošním letním putování, namátkou uvádím tvrz Bernartice, zříceninu Přimda, Bobří řeku, klášter Kladruby, město Stříbro....atd. Máte se na co těšit!
Rekognostaci terénu provedli šerif a Dan.

Přechod Brd 2015

V sobotu se uskutečnil tradiční "Přechod Brd", kterého se zúčastnilo čtrnáct poutníků a tři psi. Trasa vedla s Kytína s příjemnou kavárnou do proslulé hospody "Čunčí huba". Odtud jsme přešli Hřebeny do Haloun, kde jsme poobědvali v hostinci "U zrzavého paviána". Po obědě následoval výstup k Jezírku, tady se odpojil Horáček a šerif a ostatní došli do Řevnic.
Zúčastnili se: Alja a Mirka, Andy a Mirka, Ben a Blanka, Bob, Bonbónek, Horáček, Lucka, Martin, Ostříž a Iva, Paganini.

Vycházka na Bílou Horu a do Břevnovského kláštera 12.12 2015

V sobotu se uskutečnila vycházka zorganizovaná Danem na Bílou Horu. Začali jsme u letohrádku Hvězda, navštívili památník bitvy na Bílé Hoře. Potom jsme se vydali do Břevnovského kláštera, cestou jsme navštívili břevnovský hřbitov, kde jsou uloženi k poslednímu odpočinku Karel Kryl, Ivan Medek a Jan Patočka a poklonili jsme se jejich památce. Po výborném obědě jsme absolvoval dvouhodinovou prohlídku břevnovského kláštera se zajímavým výkladem, která skončila, když se stmívalo.
Procházky se zúčastnili: Ben, Bob, Dan, Martin, Mirka, Ostříž, Paganini, Zdeněk, Alena a Honza.

Oslava narozenin Smíška 9.10 2015

V pátek proběhla oslava 60.tin Smíška v hospodě Past. Hrála skupina NOF (škoda že bez Boba)
Tak ještě jednou "vše nejlepší".

Poznávací zájezd KAS do Olomouce - 18.-19.9.2015

V pátek a sobotu se uskutečnil poznávací zájezd KAS při TOB do Olomouce, který skvěle organizačně připravil Andy. Průvodcem nám byl profesor Miloš Trapl z místní university a Andyho bratranec Petr, kteří nás provedli význačnými památkami Olomouce s poutavým výkladem. Návštívili jsme katedrálu Sv.Václava, kapli Božího těla, kostel sv. Michala, kostel sv. Mořice, prohlédli jsme si památku UNESCO morový sloup, náměstí s historickými domy, krásné kašny a opevnění jak gotické tak i barokkní fortifikace olomoucké pevnosti. Večer jsme zakončili posezení s Andyho příbuznými, které se protáhlo do pozdní noci. Druhý den jsme věnovali prohlídce poutního místa sv.Kopečku, kostelu Navštívení Panny Marie a po obědě odjeli do Prahy.
Zájezdu se zúčastnili : Andy, Dan a Ostříž tedy 100% účast.
Závěrem ještě jednou velké díky Andymu za přípravu celé akce.

XXXXII. vandr 1.8 - 6. 8 2015

Den první - sobota 1.8  :Scházíme se tradičně na hl.nádraží, ve vlaku se daří nalézt volná kupé, cesta do Benešova proběhla bez problémů. V Benešově přistupuje Horáček, vystupujeme ve Vlašimi. Obědváme "U BLANICKÝCH RYTÍŘŮ", přijíždí Franta se synem a doprovodným vozidlem. Následuje procházka po parku s návštěvou Čínského pavilonu a Domašínské brány. Potom si bereme batohy a vyrážíme do Kondrace, prohlížíme si románský kostel a někteří i farní muzeum. Večeříme "U MATOUŠKŮ" - řízek je přes celý talíř, doprovodné vozidlo zajistilo tábořiště v lomu a večer jsme zakončili ochutnávkou chlazeného plzeňského.

Den druhý - neděle 2.8  Ráno vstáváme, přesunujeme se do geologického muzea a snídáme. Šerif se ujímá řízení doprovodného vozidla, ostatní vyrážejí na bájný Velký Blaník. Na rozhledně se scházíme všichni, po prohlídce se vracíme do Louňovic na oběd. Prohlížíme si kostel a zámeček, následuje výstup na Malý Blaník. Doprovodné vozidlo zajišťuje ubytování u rybníka v Býkovicích a po dohodě s místním hasiči i posezení u jejich klubovny. Večerní zábava s osadní kapelou končí v pozdních nočních hodinách a většina si staví stany na zahradě u klubovny.

Den třetí - pondělí 3.8  Ráno se obě skupiny spojují u hasičské klubovny, řízení doprovodného vozidla se ujímá Horáček,my ostatní pochodujeme směr Kamberk. Martin zajišťuje oběd v Kamberku a prohlídku místní tvrze. Tady nás opouští Tygr. Následuje pochod směr Šelmberk. Horáček nachází krásné místo na střelnici v Bzové, ujednáváme si tady nocleh a vyrážíme na Šelmberk, kam v předstihu dorazili Pete a Viktor. Po prohlídce hradní zříceniny se vracíme zpět na tábořiště, kde večeříme, přijíždí Paganini a to je i důvodem k další hudební produkci.

Den čtvrtý - úterý 4.8 Ráno vstáváme do krásného parného rána, správce střelnice nám předvádí různé funkce asfaltových holubů. Jedna skupina vyráží po turistické značce do Mladé Vožice a druhou část převáží doprovodné vozidla tamtéž. Po obědě jedeme autobusem do Sudoměřic, kde nás opouští Dan. Nacházíme prima koupání v místním rybníku. Po odpočinku vyrážíme na zříceninu Borotín ve velkém vedru, občerstvení na Borotíně nám dodá sílu k prohlídce zříceniny a následnému pochodu do Borotína, kde večeříme. Spíme u místního rybníka, opět s hudební produkcí.

Den pátý - středa 5.8  Po opuštění tábořiště u rybníka se vracíme do Borotína a snídáme v místním konzumu. Následuje pochod parným dopolednem do Kamenné Lhoty, hospoda zavřená, ale doprovodné vozidlo nás občerstvuje. Následuje přesun do golfového klubu "ČERTOVO BŘEMENO", oběd a další pochod na koupaliště v Jetřichovicích. Odpoledne následuje přesun do Sedlec-Prčice, návštěva pivovaru "Vítek z Prčice", ubytování u Jaromíra na zahradě spojené s prohlídkou a odborným výkladem i s praktickou projíždkou elektromobilem. Večer táborový oheň spojený s hudební produkcí naší osady končí až ve čtvrtek.

Den šestý - čtvrtek 6.8   Vstáváme překvapivě brzy, pokračujeme snídaní a druhou částí Jaromírovy přednášky. Někteří si prohlížejí město, všichni navštěvujeme přednášku o historii rodu Vítkovců. Následuje oběd a konec vandru, vracíme se po skupinách do svých bydlišť. Tak snad zase za rok!

Vandru se zúčastnili : Ben, Dan, Čína, Franta ze synem Martinem, Horáček, Martin, Ostříž, Paganini, Pete, Pytlák, Smíšek, Viktor, Tygr a Zdeněk.

Týden NA 2015 - Chebsko

Fotky z týdenního soustředění NA tentokráte na Chebsku - penzion Vraní Dvůr.
Zúčastnili: Bob+Simona, Dan+Jana, Andy+Mirka, Alja+Mirka, Martin+Marta a Lišák+Jana.

Výlet KAS na Kutnohorsko - 17.6.2015

Další výlet Klubu aktivních seniorů při TOB tentokrát na Kutnohorsko. Ráno před odjezdem se z rodinných důvodů omluvil Andy a tak dvojici Dan a Ostříž doplnil Ivan Bartoušek jako host. Výlet jsme zahájili v Malíně na bývalém hradišti Slavníkovců kde jsme si prohlédli kostel sv.Štěpána se zvonicí a kostnicí a nejstarší dochovanou stavbu na Kutnohorsku, kostel sv.Petra a Pavla dříve Jana Křtitele. Poté následovala prohlídka cisterciácké katedrály v Sedlci obnovené Santinim J.B. ve stylu barokní gotiky. Po obědě "U zlatého lva" jsme si prohlédli známou kostnici a pokračovali prohlídkou Kutné Hory. Katedrála sv. Barbory byla bohužel uzavřena a tak jsme si prohlédli barokní sochy před někdejší jezuitskou rezidencí, Hrádek, kostel sv.Jakuba, Vlašský dvůr, kamenný dům a kašnu. Výlet jsme zakončili v Malešově obhlídkou místní tvrze a kostela. Výlet a počasí se velmi vydařilo a tak již plánujeme opakování.

Výlet KAS na Českolipsko - 20.5.2015

Akce se i přes nepříznivé počasí zúčastnili Andy, Dan a Ostříž, tedy stoprocentní účast. První zastávkou na naší cestě byl hrad Houska. Průvodcem nám byl samotný kastelán hradu, který při diskuzi o nástěnné výzdobě středověké gotické kaple zjistil, že má před sebou fundované znalce, neváhal a provedl nás místy, kam se normální návštěvník hradu nedostane. Po zajímavé prohlídce jsme se rozloučili s kastelánem v dobovém kostýmu a další naší krátkou zastávkou byla vesnice Žďár, kde jsme si prohlédli "roubenky", ukázky lidové architektury. A potom již byl čas k obědu, což jsme učinili v restauraci "U zlatého buřta" - oběd byl výborný. Další naší zastávkou byl skalní hrad Sloup, který sloužil později i jako obydlí poustevníků. Po prohlídce skalního suku jsme se vydali do České Lípy, kde jsme navštívili vodní hrad Lipý. Velmi nás zaujaly zbytky základů bergfrídu, jednoho z největších v Čechách, zbytky záchodové věže a gotické sklepy hradu. Tehdy si i Dan uvědomil, že vodní hrad Lipý opravdu existoval. Výlet se i přes počasí velmi vydařil a KAS plánuje již další akci, předběžně 10.6.

Posázavskou stezkou na Medník 7.3.2015

Sešli jsme se na nádraží ve Vršovicích, po marném čekání na Petiče (leštil si pionýrky, až zaspal) jsme zakoupili lístky a vlakem jsme dojeli do Kamenného Přívozu. Po návštěvě vodácké hospody u Sázavy jsme vyrazili podle Sázavy až do Pikovic. Počasí nám přálo, jarní sluníčko o sobě dávalo vědět a malebná stezka nám poskytovala krásné výhledy na meandry řeky Sázavy, trampské chaty a skaliska lemující naše putování. Skupina vedená horským vůdcem Benem si ještě zpestřila putování výstupem na Medník a hledáním kandíku, snad ho našla. V restauraci " U Dolejších" jsme měli pozdní oběd, část účastníků (Andrea, Martin a Paganini) si zde prodloužila pobyt a my ostatní jsme odjeli Posázavským Pacifikem domů.
Výletu se zúčastnili : Alja, Andrea, Ben, Dan, Martin, Mirka, Ostříž, Paganini, Smíšek a pes Don.